Pages

Thursday, December 7, 2017

UUE BRÄNDI TESTIMINE: TOO FACED


Käisin hiljuti Londonis ja avastasin seal šopates juhuslikult sellise brändi nagu Too Faced. Ma olen selle brändi toodetest palju head kuulnud, kuid pole varem ise katsetada saanud. 
Otsustasin esimese asjana osta Born This Way jumestuskreemi, mis on paljude ilublogijate lemmik. See on niisutava koostisega, keskmise/tugeva katvusega ning ilusas luksuslikus pumbaga klaaspudelis. Katvus on täiesti kohandatav ning seega sobib ka problemaatilisel nahal iluvigade peitmiseks. Lisaks on see jumestuskreem kergelt siluva efektiga ning imendub ilusti nahka, jätmata nahale paksu meigikihti. Kuna see on niivõrd niisutav, siis on oht, et see hakkab päeva jooksul läikima ning seetõttu tuleks see kindlasti puudriga ära kinnitada.


Tooni valimine oli suhteliselt keeruline, sest enamus toone olid väga kollakad ja oranzikad ning ideaalset oliivi alatooni ei leidnud ma ühestki jumestuskreemist. Valisin endale lõpuks siiski 2 kõige sobivamat tooni, ühe heledama (Almond) ja ühe tumedama (Creamy Beige). Neid toone kombineerides saan kasutada seda jumestuskreemi suhteliselt paljude erinevate nahatoonidega klientide peal. Kui ma peaksin välja tooma ühe miinuse selle jumestuskreemi juures, siis oleks see arvatavasti liiga ühekülgne toonivalik.


Silma hakkas ka Hangover RX primer, mis on mõnusas pumbaga tuubis. See on sügavalt niisutav õlivaba aluskreem, mis sobib hästi kuiva nahaga inimestele või neile, kellele meeldib värske ja särav jume. Kuna mul on alati olnud rasune nahk, siis olen varem sellistest primeritest pika kaarega mööda läinud. Kuna aga enda töö tõttu peab mul olema erinevaid tooteid igasugustele nahatüüpidele, siis otsustasin ka selle ostukorvi pista.
Olen seda primerit ka enda naha peal katsetanud ja üllatusin meeldivalt. Talve saabudes on mu nahk muutunud pinnakuivaks, kuid päeva jooksul muutub ta siiski veidi rasuseks. Eeldasin, et seda primerit meigi all kandes hakkab mu nägu kiiremini läikima, kuid tegelikult töötas primer vastupidi. Kuna see on kergelt kleepuva koostisega, siis hoiab see meiki nahal suurepäraselt kinni ning meik püsib terve päeva ilus. Lisaks tagab see sügava niisutuse ning ideaalse paleti meigi pealekandmiseks.


Viimane toode, mida katsetada mõtlesin, on siluv priming powder. Kes veel aru pole saanud, siis olen ma täielik puudrite (ja jumestuskreemide!) hull. Minu jaoks on hea puuder hindamatu, sest olen rasuse nahaga ning puuder on minu meigirutiinis tähtsal kohal. Puuder peab olema siluv, poore täitev ning hoidma näo matina. Antud puuder on mõeldud eelkõige primerina meigi all kandmiseks, sest on poore täitva efektiga. Kuna minu jaoks tundub nii ebaloomulik panna jumestuskreemi alla puudrit (ning esimene katsetus ei läinud just väga hästi), siis kasutan seda pigem jumestuskreemi peal meigi kinnitamiseks. Seda nahale pannes on näha, kuidas kõik poorid muutuvad nähtamatuks ja nahal on justkui filter. Lisaks meeldib mulle, et see värvitu, mistõttu sobib absoluutselt kõigile. Ainuke miinus on see, et see on pressitud mitte tolmpuuder. Eelistan enamjaolt tolmpuudreid, sest need on sanitaarsemad. Tavakasutaja jaoks, kes ainult endale meiki teeb, ei ole see aga niivõrd oluline.



Kokkuvõtteks ütleksin, et lemmiktooteks on kindlasti jumestuskreem, mis tõesti katab hästi ning istub nahal kenasti. Tulevikus tahaksin kindlasti veel Too Faced tooteid katsetada, sest esimesed kolm toodet avaldasid muljet!

Järgmiste ilujuttudeni!

No comments:

Post a Comment