Pages

Friday, October 27, 2017

ILUMESSI SAAK


Täna toon ma teieni enda viimase aja meigiostud. Paar nädalat tagasi oli ilumess ja muidugi käisin ka mina sealt häid diile jahtimas. Lahkusin üllatavalt hea saagiga ning toodetega, mida absoluutselt messil näha ei oodanud.

Esimene asi, mis kohe messile sisse astudes silma jäi, oli The Balm'i Mary-Lou Manizer, mis oli minu kõige esimene highlighter. Tänase päevani kuulub see minu lemmik toodete hulka ning kuna see oli mul just otsakorral, siis skoorisin selle messilt eriti hea hinnaga,
See on ideaalne šampanja tooni särapuuder, mis ei ole liiga glitterine ja mida saab kasutada nii loomulike kui glam meikidega. Täielik must have!



Ehkki L'Oreali Lash Paradise ripsmetušš jõudis alles hiljuti Eesti, on see juba minu teine tuub. Olen juba pikemat aega olnud L'Oreali tuššide fänn ning leidsin lõpuks uue lemmiku!
Kuna tegin suvel lash lifti, siis ei vaja mu ripsmed hetkel lisapikkust vaid pigem volüümi. Just seda see tušš annabki - uskumatu volüüm juba esimese kihiga. Ja see rosegold pakend!!



Järgmisena toode, mille üle ma kõige rohkem elevil olen. Milani baked blush toonis Luminoso. Ma usun kõik, kes youtube ja ilumaailmaga kursis on, on kuulnud sellest tootest. Ma olen seda tooni Milani põsepuna tahtnud proovida juba aastaid ja ilumessilt selle leidmine oli minu jaoks täielik üllatus.
See oli esimene toode, mida ma koju jõudes katsetasin ja pean ütlema et the hype IS real. See on väga hea pigmendi ja kerge säraga ideaalne virsiku ja roosa vahepealne toon, mis püsib nahal terve päeva. Minu uus go-to põsepuna.



Ilumessi üks parimaid bokse on kindlasti Salon+ boks, kust leiab alati meeletult häid diile. Minu läbi aegade lemmik šampooni ja palsami combo on Tigi Bed Head Resurrection, mis on reaalselt parim, mida ma enda juustele leidnud olen.
Kuna mul ei ole just kõige paksemad juuksed, siis hoiavad nad peadligi ja tänu blondeerilisele on nad muutunud veidi kuivemaks. Ehkki ma olen nüüdseks juukseid värvinud vaid kaks korda (ja seda pooleaastase vahega), tunnen ma, et juus on kuivem ja tahab kammides kergemini katkeda. Ma pole kunagi varem tundnud erilist vajadust palsamit kasutada, sest mu värvimata juuksed olid ülisiidised. Nüüd aga ei suuda ma ükski pesu palsamita olla.
See sari sobibki minu juustele niivõrd hästi, sest niisutab juukseid neid raskeks muutmata ja lisaks on sel megamõnus magus lõhn, mis üsna tugevalt juustele külge jääb.
Kuigi katsetan sageli uusi tooteid, siis see on combo, mille juurde alati tagasi tulen.
Tooted on mõnusalt suurtes 750ml pudelites, millele saab juurde osta ka pumba, mis teeb minu arust kasutamise ülimugavaks.



Käisin läbi ka Victoria's Secreti boksist, kus ma omal ajal ka töötasin. See oli enne kui ma meigiga tegelema hakkasin ning kindlasti üks minu kõige arendavamaid töökogemusi.
Valisin seekord endale Total Attraction lõhna, mida ma varem kasutanud pole. Küll aga kasutas seda mu hea sõbranna ja endine töökaaslane. Kui me temaga koos kontoris töötasime, siis lõhnas meie ruum alati selle sprei järgi.
Ma ütleks, et kõikidest VS spreidest, mida ma kasutanud olen, kestab see minu nahal kõige kauem. See on üsna magus ent pisult hapukas lõhn. Kuna mulle meeldivad üldiselt pigem magusad ning kerged lõhnad, ja ma tummiseid parfüüme absoluutselt ei kannata, siis on VS spreid minu vaieldamatuteks lemmikuteks saanud, mida olen nüüdseks kasutanud juba ca 5 aastat.



Kuna mulle meeldib klientide peal kasutada ripsmetutikuid, siis ostsin katsetamiseks paar pakki Ardelli tutikuid - ühed loomulikud ja ühed dramaatilisemad. Minu arust annavad tutikud nii ilusa efekti, kui need võimalikult tihedalt hästi ripsmepiiri lähedale panna. Pealegi ei ole neid absoluutselt silmal tunda, mis on pikkade õhtute ja pidude puhul suureks plussiks.
Olen ka neid juba katsetanud ja need dramaatilisemad jätavad nii ilusa volüümripsmete efekti.



Viimasena 2 super põhjatoodet. Alustame Maybelline Anti-Age peitekreemist. Nagu nimi ka ütleb, on see toode tegelikult suunatud küpsemale nahale ning spetsiaalselt mõeldud toimima kortsukeste korral. Tegelikult on meil aga pisikesed kortsud silma all igas vanuses ning meiki tehes ongi see üheks suurimaks nuhtluseks. Seega kasutan mina seda toodet igas vanuses naiste peal. See on mõnusalt niisutava koostisega ning tõeliselt kattev, seega soovitan väga!

Last but not least, Milani Conceal+Perfect jumestuskreem. Youtubes tuntud kui Glam Life Guru ehk Tati, on seda jumestuskreemi kiitnud ning seega otsustasin seda paar kuud tagasi Beautybay'st tellida. Küll aga ei olnud mul seda veel nii heledat tooni, seega otsustasin selle enda kollektsiooni lisada.
See on küllaltki tugeva katvusega kauapüsiv jumestuskreem, mille ainuke viga on see, et koguneb naerukortsukestesse. Selleks, et seda probleemi leevendada, soovitan ma suu ümbrusesse seda võimalikult vähe panna ning puudriga ilusti ära kinnitada.

Sellised ostud siis seekord. Käisin ka Soome ilumessil, kuid ostsin sealt enamasti special effects tooteid halloweeni jumestuseks. Mõtlesin küll osta Jeffree Star huulevärve ning särapuudreid, kuid ausalt öeldes ei olnud need kohapeal üldse muljetavaldavad. On teist keegi neid katsetanud ja suudab ehk minu usu tema toodetesse taastada?

Järgmiste ilujuttudeni,
Doris

No comments:

Post a Comment