Pages

Tuesday, April 10, 2018


MÄRTSIKUU ILULEMMIKUD


Wow kui palju aega on möödas eelmisest postitusest! Nagu instagrami storys üks päev avaldasin, siis olen aasta algusest saati töötanud enda uue stuudio kallal. Kogu mu energia ning aeg on läinud sinna, seega blogi on täiesti unarusse jäänud. Küll aga olen ma viimasel ajal avastanud mitu suurepärast toodet, mida väga teiega jagada tahaksin! Nii et pigistame silma kinni ning teeme näo, et viimane postitus ei olnud 3 kuud tagasi, hehe.


Esimene toode, mida ma lihtsalt pean teiega jagama, on Clarins huulepalsam toonis 02, mille hiljuti laevalt soetasin. Olen mitmel sõbrannal seda meigikotis näinud, seega mõtlesin ise ka järgi proovida. Ütlen täiesti ausalt, et see on parim huuletoode, mida ma kunagi kasutanud olen. Mul on alati olnud kuivad huuled, mis lõhenevad ja on eriti hullus seisus talviti. See palsam on kõige niisutavam huuletoode mis ma leidnud olen ning on minu huultega imet teinud! Sel on ilus õrn roosakas toon, mis sobib nii meigivabadeks päevadeks, kui ka huulepliiatsiga kombineerimiseks. Lisaks on sel mõnusalt magus lõhn ning maitse! Kindlasti soovitan proovida kõigil, kes kuivade huultega hädas on.



Teiseks lemmikuks on NARS Soft Matte Complete Concealer, mis on tugeva katvusega kauapüsiv kreemjas peitekreem. Ostsin selle viimane kord kui Londonis käisin ning olen seda raatsinud ainult erilistel puhkudel kasutada, sest Eestis NARSi tooteid kahjuks veel ei müüda. Siiski on see üks minu lemmikuid peitekreeme, mis sobib nii näole iluvigade peitmiseks kui ka silma alla. Lisaks on sel suurepärane püsivus. Minu oma on toonis Chantilly, mis on päris hele neutraalne toon. Kasutan seda eelkõige näo highlightimiseks silma all, lõual otsaees jne.



Olen pikemat aega otsinud silmakreemi, mis oleks sügavalt niisutav ning olles Kiehl's avokaado silmakreemist palju head kuulnud, otsustasin lõpuks seda proovida. Hind on sel natuke krõbedam, kuid mu ema on alati öelnud, et nahahooldus on see asi, mille pealt kokku ei tasuks hoida, sest meil on ainult üks nahk terveks eluks. Ning tema näeb vähemalt 15 aastat noorem välja, seega tuleb ema nõu kuulata!
See Kiehl's silmakreem on tõesti kõige niisutavam silmakreem, mida ma kasutanud olen ning kuna seda peab nii vähe kasutama, siis piisab sellest potsikust päris pikaks ajaks.



Taasavastasin hiljuti enda kunagise lemmik ripsmetušši - L'Oreal Volume Million Lashes So Couture So Black. Kui ma L'Orealis töötasin, siis kasutasin seda tuub tuubi järel. Olen vahepeal teisi tušše katsetanud, kuid nüüd jälle ringiga selle juurde tagasi jõudnud. See on kummist harjaga, pikendav, volüümi andev ja eraldav ning tänu siidisele koostisele ei lähe see kunagi ripsmetel tükki. Lisaks on see ilmastikukindel, ehk siis see ei lähe vihma käes laiali, ent tuleb siiski mitsellaarveega ilusti maha.



Ma ei ole eriline ehete kandja, kuid viimasel ajal olen armunud Daniel Wellingtoni kelladesse. See on minu teine DW kell, Classic Sheffield stiilis ning ma olen obsessed! Nii minimalistlik, klassikaline ja aegumatu! See on minu arvates ideaalne kell päevaseks ajaks, tööl kandmiseks jms. Teine DW kell mis mul on, on metallist rihmaga ning üleni must - Classic Petite Ashfield rosegold aktsentidega. See on neist kahest minu lemmik, kuid kuna see kingiti mulle ning on minu jaoks erilisem, siis kannan seda pigem õhtustel üritustel, tähtsatel sündmustel jne. Seega mul oligi puudu igapäevane kell, mis sobiks iga outfitiga ning ei paistaks liialt silma, kuid annaks siiski selle final touchi.

Daniel Wellingtoni tiim oli nii lahke, et andis minu jälgijatele ka sooduskoodi, mis on "DORIS15" ning annab teile kõikide DW ostude pealt 15% soodustust (kehtib kuni 15. mai). Lisaks on neil kuni 24. aprillini kampaania, kus iga kellaostuga saab endale ühe kellarihma tasuta kaasa. Seega kui oled unistanud DW kellast, siis praegu on parim aeg see tellida!


Talvelt kevadele üle minnes, olen hakanud jälle kasutama Elie Saab Rose Couture parfüümi. See on magus lilleline lõhn, mis kestab nahal ning riietel meeletult kaua. Üks surts ning terve tuba lõhnab selle järgi. Lisaks on sel nii ilus roosakas klaasist pudel! Soovitan seda proovida kõigil, kellele meeldivad magusad ning natuke tugevamad lõhnad.


Viimane lemmik on The Body Shopi liquid peel, mis on parim näokoorija EVER! Olen varasemalt blogis rääkinud taolisest Artdeco tootest, kuid kahjuks seda enam Eestis ei müüda. See oli sarnase konseptsiooniga näokoorija, millel puudusid koorivad osakesed, mis tavapärastes koorijates on. Minule füüsilised koorijad ei meeldi, sest need tekitavad nahal mikrohaavu ning minu arvates otseselt surnud nahast ei vabane. See koorija aga, sarnaselt Artdeco koorijale, on geel, mis kuival nahal hõõrudes hakkab rulluma, eemaldades surnud naharakud.
Füüsilisi koorijaid kasutades oli mu näonahk alati punane ning ärritunud. See koorija ei ärrita minu nahka ning jätab naha tõeliselt siidiseks. Minu jaoks on näokoorija üks olulisimaid samme nahahooldus rutiinis, sest surnud naharakud tuleb nahalt eemaldada, et vältida pooride ummistumist ning et näokreemid, seerumid jms imenduksid paremini! Lisaks näeb meik kooritud ning siledal nahal palju parem välja, seega soovitan seda toodet ka enda klientidel enne minu juurde meiki tulemist kasutada!


Sellised lemmikud seekord, loodetavasti meeldis ning ehk leiate endale siit mõne uue lemmiku. 

Järgmiste ilujuttudeni!

No comments:

Post a Comment