Pages

Tuesday, December 6, 2016

MEIGINIPID JÕULUPIDUDEKS


Aasta kõige ilusam aeg on lõpuks kätte jõudnud ning ühtlasi ka jõulupeod - ja pidustused. Kuid millist meiki jõulupeole teha ja kuidas see püsima panna? Olles ise juba natuke mõtteid kogunud enda jõulumeikide osas, mõtlesin, et jagan teiega natuke nippe ja tooteid, et aidata teil enda meigid võimalikult vastupidavaks muuta.


Alustame kõigepealt naha ettevalmistusest. Ilusa meigi aluseks on hoolitsetud nahk, seega enne tähtsat üritust soovitan kindlasti eelneval õhtul enda nahk sügavuti puhastada, koorida ja/või maski teha. Mulle meeldib kasutada Artdeco koorijat, mis ei ole mitte koorivate osakestega koorija, vaid hoopis geel, mis kuival nahal hõõrudes eemaldab surnud naharakud. Mulle meeldib, et see koorija ei kraabi nahka ning sellega on tõesti koheselt nahk siledam. Maskidest kasutan ma hetkel Cattier'i rohelise savi maski, mis puhastab poorid efektiivselt ja jätab naha mõnusalt siledaks.
Peale näohooldust tuleks kindlasti ööseks niisutav kreem või õli peale panna, et nahk saaks öösel taastuda ning näeks järgmine päev värske ja kumav välja. Kuna mul on rasune nahatüüp, eelistan ma kergemaid kreeme. Üks hea kreem rasusele, probleemsele ja tundlikule nahale on Mixa 6% kreem.
Enne tähtsaid üritusi võib juhtuda, et stressist tekib mõni punnike, kuid olge mureta, mul on ka selle jaoks lahendus olemas! Üks hea quick fix toode sel puhul on Newton's Labs rohelises tuubis kreem, mida saab osta Kaubamajast. Panen seda õhtul peale näo puhastamist probleemsele kohale ning hommikul ärgates on olukord oluliselt parem!


Nüüd aga meigi juurde! Meiki tuleks alustada hea primeriga. Minu esimene lemmik on Benefit'i Porefessional. Porefessionali kasutan ma pigem ürituste jaoks, sest enda poore täitvatele omaduste tõttu võib see igapäevasel kasutamisel poore ummistada, samas teeb see väga head tööd naha tekstuuri parandamises.
Teiseks lemmikuks on NYX'i Angel Veil. See on Porefessionaliga võrreldes palju õhema ja kergema tekstuuriga ning sobib seega üle näo kasutamiseks. Samuti ei ummista see poore ning just selle tõttu on see minu igapäeva primer, mis muudab naha siledamaks kui ka pikendab meigi eluiga.
Ürituste jaoks paneksin mina Porefessionali põskedele, kus mul on suuremad poorid ning ülejäänud näole NYX'i Angel Veili. Selline primerite kombineerimine vastavalt naha vajadustele on hea viis enda naha välimust maksimaalselt parandada.
Neile, kellele ei meeldi tavapärased primerid, on ideaalseks variandiks NYX'i First Base Spray, mis on sprei kujul primer, mis niisutab nahka ning pikendab meigi kestvust.

Jumestuskreemi soovitan ma valida mati, sest matt jumestuskreem püsib reeglina kauem peal kui niisutav. Minu lemmik on Maybelline Matte+Poreless, sest see on kattev ent kerge ning kergelt siluva efektiga.


Üks tähtis osa meigi juures on ka kindlasti kulmud, mis näiteks rasusel nahal võivad hakata kergesti maha kuluma. Mina teen enda kulme kolme tootega - pliiatsi, puudri ja geeliga. Kulmupliiatsit soovitan ma panna esimese sammuna, et täita augud kulmudes ning viimistleda kulmukuju. Minu lemmikuks on Maybelline Brow Satin pliiatsid. Kulmupuudrit peale pannes kinnitub see pliiatsile ning üldmulje näeb viimistletum välja. Selleks, et kulm veel lõplikult kinnitada, tuleks peale panna kulmugeel, mis ühtlasi hoiab ka kulmukarvad paigal. Kolme toote kasutamine võtab küll veidi aega, kuid niimoodi tagame me selle, et kulmud tõesti püsivad!



Jõulud on see aeg, kus võib enda meigiga eriti julgeks minna ja minu lemmik viis meiki pidulikumaks muuta, on kasutada säravaid pigmente ja glittereid. NYXi'l on suurepärane toode nimega Lid Lingerie, mis on kreemjas lauvärv, mida on 12 erinevat tooni. Mulle meeldib seda kasutada pigmentide kinnitamiseks, näiteks Urban Decay Liquid Moondust jääb ilusti Lid Lingerie külge kinni ning tulemus on ülisärav ja silmapaistev. Lisaks võib seda kasutada ka lauvärvide all, et toon intensiivsemaks muuta ning lauvärvide kestvust pikendada. Kuna Eestist on raske leida glitteri liimi, siis hea asendus sellele on näiteks glitter lainerid. Mina kasutan Urban Decay kuldset lainerit glitterite all ja tänu sellele püsivad glitterid tõesti ilusti silmadel. Nii et kes veel spetsiaalset liimi pole leidnud, siis soovitan seda varianti proovida.


Laineri soovitusi on mul paar erinevat. Geellaineritest meeldib mulle kõige rohkem MAC'i geellainer Blacktrack. Natuke odavam kuid siiski hea variant on ka Maybelline must geellainer. Neile, kes eelistavad niiöelda pastaka kujuga lainerit, soovitan Artdeco High Precision Liquid Linerit. Kõik need lainerid püsivad väga ilusti ning on tugeva musta pigmendiga. Kellel probleeme sellega, et silmad vesistavad ja lainer läheb laiali, siis kõige kindlam variant on MAC'i geellainer.
Silma sees limaskestal kasutamiseks on Urban Decay'l spetsiaalsed 24/7 Waterline pliiatsid, mida on 5 erinevat tooni kui õigesti mäletan. Ise kasutan ma tumepruuni, sest minu jaoks must on natuke liiga intensiivne. Kellel limaskestal pliiats kuidagi püsida ei taha, soovitan pliiats lauvärviga ära kinnitada. Seda tuleb aga muidugi väga ettevaatlikult teha, sest kui lauvärv läheb silma, hakkab silm vesistama ja kogu töö ja vaev jookseb põske mööda alla!


Huuletoodetest soovitan NYX Lingerie sarja, kus on kõik võimalikud nude toonid, mis püsivad super hästi ning kui söömise käigus natuke toodet huultelt maha kulub, saab ilusti uue kihi panna ilma, et huuled muutuks vastikult kuivaks.
Kes otsib intensiivsemaid ja erksamaid toone, siis NYX'i Liquid Suede sari on ideaalne. Toonidevalik on väga eriline alustades taevasinisest lõpetades tumehalliga.
Pean ära mainima ka enda hetke lemmiku punast tooni huulepulga, mis on mustas pakendis NYX'i matt huulepulk toonis Bloody Mary, mis on kergelt roosakas külma alatooniga punane. Absoluutselt iga kord kui ma seda kannan, küsitakse minult, mis toode see on. Tõsine must have erksate huulte armastajatele!

Ja lõpuks viimane samm - meigi kinnitamine. Me kõik teame, et selleks, et jumestus kestaks kaua, tuleb jumestuskreem puudriga kinnitada. Eriti hea on seda teha beautyblenderiga, niimoodi püsib meik ekstra kaua. Ent üks lisasamm, mida paljud arvatavasti veel ei tee, on kinnitussprei kasutamine. Minu kaks lemmikut on Urban Decay All Nighter Setting Spray ja NYX Matte Finish Spray. Mõlemad pikendavad meigi kestvust ning ei tekita näol niiöelda juukselaki efekti.

Ja olemegi postituse lõppu jõudnud! Kindlasti jäi mul veel millestki rääkimata, seega kui teil on küsimusi, siis kirjutage julgelt. Soovin kõigile meeleolukaid jõulupidusid ja kindlat kätt meigi tegemisel!

2 comments:

  1. Mis tooni L'Oreal True Matchi kasutad? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kõige heledam, mis Eestis on - 2N. Kui olen päevitunud, siis segan tumedamat jumestuskreemi hulka :)

      Delete