Pages

Monday, March 6, 2017

6 TOODET IDEAALSE NAHANI



Olen endale leidnud käputäie keha - ja nahahooldustooteid, millesse olen täielikult armunud ning mis on aidanud minu naha üldist muljet oluliselt parandada. Pikka aega otsisin head kehakoorijat, millega isepruunistavat kreemi maha koorida ning mis oleks ka nahka parendavate omandustega. Niisiis sattusin Riche otsa ning pean ütlema, et nende mandariini kohvi kehakoorija on unreal!


Antud koorija on tsitruselise mandariini lõhnaga ning jätab keha nii mõnusalt pehmeks ja siledaks ilma nahka kuivatamata. Lisaks on kohviga väga kasulik keha koorida, sest see parandab vereringet ja võitleb tselluliidi vastu. Peale igat kasutuskorda on nahk mõnusalt pingul, pehme ning lõhnab nagu komm. Minu kindel uus lemmik bikiini hooajaks!


Peale keha koorimist kreemitan ma alati nahka ning hetkel kasutan ma HOIA homespa Sidrunheina Kehavahtu. See on vahtu löödud tekstuuriga õhuline kehakreem, mis sisaldab sheavõid, kookosõli, kakaovõid ning parandab vereringet ja ennetab venitusarmide teket. Sidrunheina aroom on mõnusalt värskendav ning rahustava toimega.
Lisaks on HOIA homespa tooted 100% looduslikud ning neid ei testita loomade peal. Kõik tooted valmivad käsitööna Saaremaal ning peamise koostisosana kasutatakse rafineerimata orgaanilist sheavõid, mis oma paljude teiste kasulike omaduste kõrval on ka teada-tuntud venitusarmide ning tselluliidi hävitaja!

Selleks, et ka talvel kerget jume hoida, kasutan ma Dove Summer Glow isepruunistavat ihupiima. Seda on imelihtne ühtlaselt peale kanda ning mul pole peaaegu kunagi probleeme rantide või triipudega. Lõhn on minu jaoks samuti meeldiv ning püsivus hea. Kahe kihiga saavutan ma ideaalse loomuliku jume, mis püsib vähemalt nädala.


Viimane samm minu kehahooldusrutiinis on keha üle piserdada ühe mõnusa värskendava kehaspreiga. Olen Victoria's Secret'i tooteid juba mitu aastat kasutanud ning hiljuti avastasin enda jaoks uue lemmiku. Selleks on Dream Fragrance Mist sinises pudelis, mis on värske samas magus parfüümsprei. See on minu arust ideaalne lõhn, mida kevade tulles kasutada, et eemalduda nendest raskematest ja intensiivsematest lõhnadest, mida talviti kipume kasutama, ning vaikselt minna üle värsketele ja magusatele suve lõhnadele. Lisaks on Fragrance Misti püsivus parem kui kehaspreidel, seega püsib päris kaua peal! Soovitan kindlasti minna Fragrance Miste uudistama Viru Keskuse aatriumis asuvasse VS müügipunkti, kus valik on päris lai ning minu teada on neil hetkel ka eriti hea sooduskampaania käimas.


Liikudes keha pealt üles näo juurde, mainiksin ära uue L'Oreal Pure Clay Detox Maski kolme savi ning süsiga. See on must sileda tekstuuriga mask, mis annab nahale uue elu ning eemaldab liigse rasu. Kasutan seda kord nädalas, et enda näonahale tõeline värskendus anda ning ehkki purgike tundub natuke väike maski jaoks, on tegelikult toodet mitmeks kuuks, mis teeb niigi madala hinna eriti mõistlikuks.

Teine mask, mida juba pool aastat olen kasutanud, on DermaSel ensüümkooriv mask, mis erinevalt paljudest teistest koorivatest maskidest, ei sisalda koorivaid osakesi, vaid on hoopis kergelt vahtu löödud siidja konsistensiga. Siin tulevadki mängu Surnumere ensüümid ning salitsüülhape, mis koorivad ning puhastavad naha võideldes ebatäiuste vastu. Peale maski kasutamist on selgelt tunda, kuidas pealmine surnud naharakkude kiht on eemaldatud ning pinnale on tulnud uus sile nahk. Müügil on see mask Kaubamajas ning hind jääb 3 euro kanti.

No comments:

Post a Comment