Pages

Monday, November 14, 2016

NYX WORKSHOP @ILUVSARAHII JA @J_MAKE_UP'IGA RIIAS



Hei-hei!

Möödunud teisipäeval käisin meie toreda NYXi tiimiga Riias, et võtta osa Karen Sarahii Gonzaleze (@iluvsarahii) workshopist Jelena Periciga (@j_make_up). Usus, et enamus meigihuvilisi on neist kahest kuulnud või nende Instagrami kontosid näinud. Nad on mõlemad väga nimekad tegijad ilumaailmas ning nende Instagrami kontodelt saab meeletult meigi-inspiratsiooni. 

Minu päev algas juba kell 3 öösel. Olles maganud 2 tundi, hakkasin ma end sättima ja varahommikuses pimeduses hakkasime autoga Läti poole sõitma. Sõit oli pikk aga mõnus, sest seltskond oli hea. Saime NYXi tiimiga korralikult bondida, sest tegelikult tunneme teineteist ju alles ilumessist saadik.
Lätti jõudes tormasimegi kohe workshopile, kus Karen õpetas kohaletulnutele kuidas teha halo silma, mis kujutab endast silmameiki, kus tumedamaid toone kantakse silma sise-ning välisnurgale ja keskelt on silm hele ja silmatorkav. Meiki tegi ta imekauni Jelena peal, kelle highlight oli nagu ikka kadestusväärne. Mõlemad tüdrukud olid täiesti down to earth ja workshopilt sai palju kasulikke  nippe kõrva taha pandud.


Kui meik valmis sai, tegime särtsaka Kareniga pilte ning siis seadsime sammud juba Baltikumi suurima NYXi poe poole, mis asub Riias. Nimelt oli kell 16.00 algamas meet and greet Jelenaga. Kuna meil oli veidi aega surnuks lüüa, siis käisime läbi Drogasest, mis on põhimõtteliselt lätlaste drugstore, ja kõhud olid ka juba veidi tühjad seega otsustasime minna NYXi poe kõrval asuvasse Pizza Hut'i. Kuna ma olen vist ainuke inimene maailmas, kes eriline pizza sõber pole, siis võtsin mina hoopis pasta. Üllatavalt hea oli see! 

Pitsad, pastad söödud, läksime Jelena meet and greetile, et temaga veel paar sõna vahetada ning muidugi ka pilti teha. Ta oli nii soe ja armas! Ja no üllatus üllatus, kuidagi täitus ka ostukorv NYXi toodetega. Osa nendest toodetest kahjuks Eestis müügil veel pole aga loodetavasti jõuavad need millalgi ikka Eestisse ka. 

Üks selline asi on näiteks NYXi pigmendid ja glitterid. Neid oli tõsiselt ilusaid värve ja mulle meeldib, et valida saab kas natuke jämedama glitteri vahel või peenema pigmendi vahel. Punane glitter tundus minu jaoks nii ideaalne tulevaseks jõuluperioodiks. Pildil olevat külma alatooniga valget pigmenti meeldib mulle panna silma sisenurka ja laule ja kulmuluule ja üle terve keha haha.

Strobe Of Genius highlightimis paleti vaimustust olete te mu Instagramist juba näinud aga ütlen uuesti, teil ON seda vaja! Ausalt. Minu jaoks ületab see The Balm'i Mary-Lou Manizeri ja MAC'i Soft and Gentle. Ja 19 euro eest saab põhimõtteliselt 7 erinevat highlighterit mida saab mixida ja matchida. 

Muidugi ei saanud ma ostmata jätta ka kollakat tooni pressitud HD puudrit. See on nahka siluva efektiga ning kollast tooni silma alla pandes tundub nägu palju puhanum. 
Sarnase siluva ja poore täitva efektiga on ka NYXi HD tolmpuuder, mis on värvitu ning näol nähtamatu. Puudrid on minu arust NYXi ühed parimad tooted!


Lisaks jäi mulle silma see mõnusalt soe pruun lauvärv Stiletto. Olen seda siiani kasutanud iga päev ja ma ei suuda siiani uskuda, et sellise hinnaga kaasneb selline kvaliteet! See on ideaalne üleminekutoon soojade toonide armastajatele.

Peale lauvärvi on super toode silmadele ka Lid Lingerie. See on silmadele mõeldud kreemjas toode, mida saab kasutada lauvärvide all või nende asemel. Toon 01 Sweet Cloud on tõeliselt ilus särav kuldne ja iga kord kui seda kasutan, küsitakse mis mul silmadel on. Valikus on 12 tooni, soovitan üle vaadata, need on Eestis ka saadaval jee!

Viimasena mainin ära põsepuna toonis Hamptons. Põsepuna toone on NYXil nii palju erinevaid, et absoluutselt igaüks leiab endale õige tooni. Antud toon on nii armas õhetav roosa, et ma lihtsalt ei saanud seda poodi endast maha jätta!

Olemegi jõudnud postituse lõppu. Lisan siia ka vlogi meie päevast, mille Janne (@makeupjannne) filmis. Janne on samuti ilufanatt ja blogija ning minu arust väärib ta palju rohkem followere seega minge vaadake üle ka tema Instagram ja show some love! Kes mind päriselus veel kohanud pole, siis saate videost näha, milline tola ma tegelikult olen haha. Järgmise korrani, näkid!



No comments:

Post a Comment