Pages

Monday, October 10, 2016

SEPTEMBRI LEMMIKUD


Kuna ilumaailm on nii suur ja kirev ning iga kuu tuleb turule jälle uusi ja ägedaid tooteid, mõtlesin, et võtaks end kätte ning hakkaks kirjutama kord kuus enda lemmiktoodetest. Seekord kirjutan siis septembri lemmiktoodetest, mille järgi terve kuu haarasin ning mida julgen kaks pöialt püsti soovitada! Loodan, et leiate endale selle postituse abil mõne uue lemmiktoote ning kui on lisaküsimusi, siis julgelt kirjutage alla kommentaaridesse :)

Panin tooted enam-vähem kasutamise järjekorda, et oleks lihtsam jälgida, here we go!


1. Benefit Porefessional primer

Esimene primer mis minu nahale tõesti sobib! Tegemist on poore täitva meigialuskreemiga, mis tõepoolest silub nahka ning oma kergelt matistavate omaduste poolest pikendab meigi püsivust. Kasutada tuleb ülivähe, seega jätkub seda väga pikaks ajaks!

2. Maybelline FIT ME Matte+Poreless jumestuskreem

Seda toodet olen juba enda Instagramis soovitanud ning ma pean ütlema, et tunnen endiselt täpselt sama moodi kui seda toodet kasutama hakates. Nüüdseks olen ma pool tuubi ära kasutatud ja ma ei suuda ära imestada kui hea saab üks odavama klassi jumestuskreem olla. Lõpptulemus on matipoolne aga mitte flat, näole jääb kerge loomulik kuma. Katvuselt on see väga buildable, ehk ühe kihiga saab keskmise katvuse, ent probleemsematele kohtadele juurde tupsutades, annab see täieliku katvuse ilma, et näeks nahal paks välja.

3. Nars Sheer Glow jumestuskreem 

Kasutan ise tooni Gobi (light 3), mis on ideaalne match mulle siis kui olen enda loomulikus "talvetoonis" ilma igasuguse päevituseta. See jumestuskreem on kergelt niisutav, seega sobib suurepäraselt kuivale ja normalsele nahale. Mina kasutan seda pigem talvel, kui mu nahk kuivemapoolne on. See katab ülihästi, samal ajal nahal loomulik ja pea nähtamatu välja nähes. Toonidevalik on suur, enamus toonidest kollase alatooniga ning kuna sel puudub SPF, on see suurepärane pildistamiseks. Ainuke miinus on see, et sarnaselt MAC'i jumestuskreemidele, peab pumba eraldi ostma (mida mina muidugi unustasin teha...).



4. Urban Decay Naked Concealer 

Minu KÕIGE LEMMIKUM peitekreem. Täiesti tõsiselt! Hajub nahal üliilusti, ei näe kunagi paks välja, katab suurepäraselt ning seda saab kasutada nii silma all kui mujal näol. Toonivalik on samuti super hea, isegi kõige valgemad meist leiavad endale õige tooni, jee!

5. Benefit Hoola Bronzer

Olen aastaid tahtnud seda toodet proovida ning möödunud suvel sain selle lõpuks ära ostetud. See on üks kõige kuulsamaid bronzereid, mida iga teine youtuber kiidab ja kasutab. Sel on suurepärane omadus sobituda paljude erinevate nahatoonidega. Kui ma olen natukene rohkem päevitunud, kasutan ma seda kontuurimiseks. Kui ma olen heledam, kasutan ma seda bronzerina. See pole otseselt soe ega külm toon, vaid täpselt vahepealne, ning sobib seega väga paljudele.

6. Maybelline põsepuna toonis 40 Pink Amber

Minu jaoks kõige ilusam põsepuna toon enda tervest kollektsioonist. Mul on palju kallimaid põsepunasid, ent siiski meeldib mulle just see kõige rohkem. Pildi pealt pole kahjuks hästi aru saada, aga see on selline külmemapoolne nunnu hele roosa toon, mis sobib absoluutselt iga meigilook'iga ning näeb heledal nahal nii loomulik välja.

7. Urban Decay Heavy Metal glitter lainer toonis Midnight Cowboy

Iga kord kui ma selle tootega meigilooki teen, küsitakse minult, mis see on ja kust seda saab. Ma ise avastasin selle samamoodi, kui mu töökaaslane seda alumisel ripsmepiiril kandis. Seda saab kasutada nii paljudel erinevatel viisidel, ent minu lemmik on seda kasutada kuldsete pigmentide all. Kuna tal on päris suured glitteri tükid, siis niisama laule ma teda üldiselt ei pane, kuid kui peale panna sarnast tooni pigmenti, näeb see nii efektne välja ning tänu laineri kleepuvusele ei pudene pigment näole.


Näiteks siin kasutasin imeilusa Alisa peal Midnight Cowboy'd pigmendi all.


8. MAC kulmupliiats toonis Fling

Minu jaoks must-have kulmutoode, sest sobib nii blondidele kui ka brünettidele. Ühes otsas on pliiats, teises otsas kulmuhari. Koostiselt ei ole see liiga pehme ega liiga kõva, vaid täpselt see, mida kulmupliiatsilt ootan.

9. L'Oreal Brow Kit - light to medium

Olen pikka aega kasutanud Artdeco kulmupuudrit, kuid viimasel ajal haaran pigem enda L'Oreali kulmupuudrit. Mul on olemas nii hele kui tume variant, kuid enda peal kasutan heledat. Light to medium kit'is on täiesti ideaalne kulmupuudri toon blondidele. See pole punase alatooniga ega liiga soe, vaid täpselt parajalt hallika varjundiga. Püsib suurepäraselt terve päeva peal ning tore on ka see, et kit'is tuleb kaasa veel kulmuvaha, mini pintsetid ning kahepoolne kulmupintsel.

10. MAC huulepliiats toonis Subculture

Minu jaoks ideaalne nude huulepliiats - pole liiga tume ega liiga hele. Koostis meeldib mulle selle poolest, et pole kleepuv ega kuiv, vaid selline mõnus kerge, mida huultel tunda pole.

11. MAC huulepulk toonis Pure Zen

Ma usun kõik meigihuvilised on sellest huulepulgast kuulnud ning ma millegipärast alati arvasin, et see on ülihele nude toon, kuid tegelikult on ta väga loomulik nude, mis sobitub ideaalselt Subculture pliiatsiga, millet enne rääkisin.


Sellel pildil on mul huultel Subculture pliiats ja Pure Zen huulepulk.

12. Urban Decay All Nighter Setting Spray

Super toode meigi kinnitamiseks ning kõige suurem vahe, mida ma seda kasutades märkasin on see, et nägu ei hakka absoluutselt päeva jooksul läikima. Kuna mul on seganahk, siis hakkab mul t-tsoon sageli 4-5 tunni pärast läikima, ent selle spreiga meiki kinnitades püsib jumestus ideaalsena kuni ma selle lõpuks maha võtan. Ülisuur pluss on selle toote juures ka see, et ta ei tekita tunnet nagu oleks juukselakiga näo üle piserdanud.

Sellised olid siis minu septembri lemmikud, loodan, et avastasite enda jaoks midagi uut ja põnevat. Järgmise korrani!

No comments:

Post a Comment