Pages

Tuesday, April 11, 2017



LONDONI MEIGIHAUL

Eelmisel nädalal viis meikari töö minu jalakesed Londonisse ja nagu šoppamise fanatile kohane, oli minnes kohver tühi ja tagasi tulles maksimalselt täis. Jagan teiega täna kōiki enda leide ning ka paari kindlat lemmikut, mida iga kord reisil olles uuesti endaga kaasa toon. Haarake kohvitass, sest juttu tuleb palju!


Alustame sellisest firmast nagu KIKO Milano. KIKO Milano poodides tōmbab mind alati kohe lauvärvide poole peale ja nii ka seekord. Esimesena lendasid ostukorvi kuldne lauvärv ning 2 veekindlat kreemjat lauvärvipliiatsit. Kuldne lauvärv jäi mulle kohe silma, sest pakendi ja toote disain on sellise hinna eest uskumatult luksuslik ja pilkupüüdev. Seda lauvärvi saab kasutada nii kuivana kui ka märjalt, märjalt jääb see eriti intensiivne. Koostiselt on see väga siidine ja ühtlane.
Kreemjatest lauvärvidest jäi mulle silma 2 tooni - 10, mis on sügavroheline toon ja 7, mis on šampanja tooni. Nendest kahest eelistan ma rohelist, sest see on natuke tugevama pigmendiga ning siidisem.
Teiselt poolt poodi hakkas mulle silma 1 fan brush, mille samuti endaga kaasa haarasin. See on minu uus lemmik highlighteri pintsel, sest jätab nahale ōhukese kihi highlighterit, kuid paneb selle kuidagi ekstra särama.


Muidugi ei saanud ma külastamata jätta ka NARSi poodi Covent Gardenis. Ostsin sealt vana hea Sheer Glow jumestuskreemi, mis on sarnaselt L'Oreali True Matchile ideaalne jumestuskreem, mida teistega segada.
Ma pole kindel kui uus toode on NARSi Soft Matte Complete Concealer, kuid mina kuulsin sellest alles hiljuti ning kuuldu pōhjal tegin juba enne reisi selgeks, et pean seda proovima. See on väga huvitava tekstuuriga peitekreem. Ta on pakendis tahkel kujul, kuid nahale pannes soojeneb kiiresti üles ja sulab naha sisse. Ideaalne naha peal iluvigade katmiseks vōi rasusel nahal ka silmaaluste peitmiseks. Kindel uus lemmik!
Otsustasin ära proovida ka Benefiti They're Real ripsmetuši, mis esialgu eriti suurt muljet ausalt öeldes ei jätnud. Ma arvan, et see on üks taolisi ripsmetušše, mis peab mōni aeg peale avamist seisma, et see natuke ära kuivaks. Värskelt avatuna on koostis väga märg ja ei jäta suurt efekti. Jätkan selle kasutamist ja loodetavasti näete seda mingi hetk ikkagi mu lemmikute postituses.


Käisin ka House of Frazeris, kus oli Bellapierre müügilett. Ostsin sealt primeri ning mineraalpuudri. Primer on tōeliselt luksusliku välimusega ning oli pakendatud väga ilusasse karpi. See on mōeldud kōikidele nahatüüpidele, sest on tasakaalustava toimega - kuiva nahka niisutab ning rasusel nahal kontrollib rasu eritust. Primer tōesti toimib väga hästi ning muutis mu jumestuse ülisiledaks ja kauakestvaks. Pooretäitva primeriga kombineerides on see minu arust ideaalne primerite kombo!
Mineraalpuuder meeldib mulle ka väga, sest pole liialt kuiv, ent on väga kattev. Suurema kabuki pintsliga puudrit peale pannes, saab nahatooni ühtlustada ning väikse detailpintsliga saab vajalikesse kohtadesse katvust lisada.
Kingitusena sain kaasa valida huulepulga, tooniks valisin ilusa roosaka nude tooni nimega Catwalk. Pakend on plastik ja natuke odavama muljega, kuid huulepulk ise on mōnusalt niisutav ja hea pigmendiga.
Ostsin ka uue Porefessionali, sest see on minu arust kōige parem primer pooride täitmiseks ning kuna ma kasutan seda enda töös igapäevaselt, siis oli see juba otsakorral.


Järgmiseks destinationiks oli Boots, mis on niioelda ingelaste drugstore, kus müüakse erinevaid ilutooteid. Läksin kohe Loreali leti juurde, et näha mida huvitavat Inglismaal müüakse mida Eestis pole. Lorealil oli ka just 3 for 2 pakkumine käimas, ehk siis odavaim toode oli tasuta. 
Valisin esimese asjana välja Infallible Total Cover jumestuskreemi, mida olen nüüdseks juba ka katsetanud. See on tugeva katvusega matt jumestuskreem, mis on üsna paksu whipped konsistentsiga ja kergelt siluva efektiga. Kuna mul on rasune nahk, siis üldiselt puuderdan alati näo, kuid selle jumestuskreemiga seda tegema ei pidanud. Kontuur ja pōsepuna hajusid selle peal siiski väga ilusti ja nägu püsis terve päev matt.
Teisena valisin vana lemmiku Cushion jumestuskreemi, mis on 1 minu kindlaid lemmikuid Lorealilt. Väga buildable katvusega ent nahal ōhuke ja niisutav. Ideaalne soojemateks ilmadeks!
Kolmanda asjana ostsin Perfect Match peitekreemi, mida olen alati tahtnud katsetada. Olen seda ühe korra juba proovinud ja katvus tundub väga hea, ainuke miinus on see, et pakend on väike ja toodet seega üsna vähe.
Lisaks jäid mulle silma Sleek Matte Me huulevarvid. Otsustasin klassikalise punase jaoks, sest nude liquid lipsticke on mul palju, kuid punaseid ainult paar tükki.


Vasakult paremale: Bellapierre huulepulk, Sleek huulevärv, KIKO lauvärv, Kiko kreemjad lauvärvipliiatsid.


Vaatasin üle ka NYXi leti, kust haarasin mati valge lauvärvi, mis mul just otsa on saamas ning 3 täidet kontuurimispaletile. Vōtsin heleroosa ja helekollase, mis NYXi kontuurimispaletis minu kindlad lemmikud on ning avastasin ka valge, mida ma varem üldse näinud polnud. Mōtlesin, et valge toon tuleb toos kindlasti kasuks. 
Koju jōudnud, tuli mul meelde, et ostsin viimati Lätis NYXi poest tühja kontuurimispaleti, kuhu nüüd siis lōpuks sain ka midagi sisse panna. NYXil on tōesti megahea süsteem nende täidete ja palettidega, loodan, et see jōuab kunagi ka meile Eestisse.


Viimasena ostsustasin läbi hüpata Kryolani poest, kus müüakse igasuguseid huvitavaid grimmitooteid. Mulle jäi silma kreemjas colour wheel, mis on mōeldud haavade ning pōletusarmide tegemiseks. Usun, et järgmisel Halloweenil saab see toode korralikult vatti! Ostsin selle juurde ka 2 švammi, mis on mōeldud erinevate tekstuuride loomiseks nahal.
Kuna mu vana laineripintsel oli natuke väsinud ilmega, siis otsustasin Kryolani laineripintsli kasuks, mis on ülipeene tipuga.


Olemegi jōudnud postituse lōppu! Kui teid huvitab, kuidas ma mingi tootega läbi saan, siis vōite alati kirjutada ja uurida. Vōin ka teha detailse review postituse kui mingi kindla toote kohta huvi on. Let me know ja järgmise korrani!

No comments:

Post a Comment