Pages

Thursday, April 19, 2018

WONDERBOX


Hei kõik iluhuvilised! Hiljuti võttis minuga ühendust selline Eesti ettevõte nagu Wonderbox. Tegu on kingikarbiga, mis koosneb 4-6 tootest ning mille sisu selgub alles avamisel. Saadaval on eri temaatikaga karpe - naistele, meestele ning beebidele. Mina valisin endale muidugi Beautyboxi ehk naistele mõeldud kingikarbi, kus on sees erinevad nahahooldus-ning meigitooted.

Karpi avades tekkis täielik jõulutunne! Üllatusin täielikult, kui nägin, et karbisisu on nii up my street! Pole ühtegi toodet, mis mul seisma jääks. Ja samas on mitu sellist toodet, mida olen pikalt tahtnud, aga pole viitsinud poes ringi käia ja seda kõige paremat leida. Selles karbis oleks nagu kõik hea ja parem kokku pandud!
Beautybox on hetkel soodushinnaga 25€ (tavahind 29€) ning karbi tegelik koguväärtus on alati vähemalt 50€.

Aga vaatame mis siis minu Wonderboxis oli!


Esimese asjana paistis silma FEG ripsmeseerum. Ripsmeseerumid on viimasel ajal eriti populaarseks saanud ning olen isegi mõelnud neid katsetada. Eriti oluline on ripsmeseerum näiteks neile, kes on teinud lash lifti (mida mina olen juba paar korda teinud). Samuti saavad FEGi seerumit kasutada ka ripsmepikenduste kandjad, sest see on õlivaba ning ei kiirenda pikenduste langemisprotsessi.
Ripsmeseerumeid kantakse üldiselt ripsmejuure lähedale nahale ning mitte ripsmetele. Seerumi mõju seisnebki selles, et see niisutab ripsmejuurt soodustades seeläbi ripsmete kasvu.
Hakkan FEGi kasutama igal hommikul ning õhtul ning eks näis kui tugev mõju sel on!

Kuna olen täielik nahahoolduse fanatt, siis enda rõõmuks leidsin karbist Sõsara turbamaski. Sõsar on kodumaine bränd, mis toodab Eesti toorainel põhinevat looduskosmeetikat. Üks nende kõige populaarsemaid tooteid ongi see turbamask, mille peamiseks koostisosaks on Eestimaa rabadest kaevandatud raviturvas (teine koostisosa on õievesi). 
Sõsara toodete juures on suureks plussiks see, et koostisosasid on vähe ning need on puhtad ja looduslikud. Antud mask sobib kõikidele nahatüüpidele ning on kooriva, niisutava ja puhastava omadusega. 
Meigikunstnikuna katsetan ning kannan ma ilmselgelt palju erinevaid meigitooteid, seega nahahooldust üritan pigem puhtana ning võimalikult nahasõbralikuna hoida. Liiga palju keemiat pole kunagi hea, seega üks kvaliteetne ning looduslik näomask on kindlasti must-have igale meigikandjale. 


Järgmisena hakkas silma Signe Seebid kohvi-greibi kehakoorija, mis pärjati muideks ka eelmisel aastal Iluteemanti auhinnaga. Kuna kasutan regulaarselt Vita Liberata isepruunistavat vahtu, siis on minu jaoks keha koorimine ülimalt tähtis, et faketan laiguline ei jääks. Eriti meeldivad mulle kehakoorijad, mis sisaldavad kohvi, sest kohv aitab parandada vereringet, vähendada tselluliiti ning väljutada vett ja jääkaineid. Lisaks sisaldab see koorija ka greibiõli, mis põletab rasva ning aitab kaasa naha toniseerimisele. Seega on see ideaalne koorija suveperioodiks!
Signe Seebid on samuti eestimaine bränd, mis kasutab looduslikke koostisosasid. Antud kehakoorijas on kõigest 7 koostisosa, nende hulgas suhkur, viinamarjaseemneõli, kohvi, E-vitamiin ja greibi eeterlik õli. 
Pean ära mainima ka toote lõhna! Greip on minu vaieldamatu lemmik lõhn kehatoodetel, sest on mõnusalt värske ja ergutav. Greip ja kohv koos aga - see on juba täiesti teine tase! Uskumatult mõnus. Soovitan kindlasti proovida!


Wonderboxist võib leida ka kosmeetikatooteid. Seekord oli karbis 2 Maybelline toodet, mis on mõlemad kusjuures minu suurteks lemmikuteks antud brändilt.
Üheks neist oli Maybelline Anti Age peitekreem, mis on paljude jumestuskunstnike lemmikuks. See on mõnusalt niisutav, väga kattev ning ei kuivata nahka ega tekita "krohvi" tunnet. Kui mul seda peitekreemi varuks pole, siis on paanika osakond ausalt öeldes. Nii et hea, et see karbis kaasa tuli, sest varud on just otsa saamas!

Ning viimaseks tooteks on Maybelline Baby Lips huuleläige toonis Taupe With Me, mida olen ka varasemalt kasutanud. See on ideaalne igapäevane nude toon, mõnusalt niisutav ning magusa lõhnaga, ei ole liiga kleepuv ega paksu konsistentsiga. Sobib kasutamiseks nii meigivabadel päevadel kui ka liquid lipstickide peal, et huuli niisutada ning nad mahlasemaks muuta! Tõesti ideaalne nude huuleläige!

Mina jäin enda karbiga igastahes väga rahule ning usun, et edaspidi on kingituste ostmine oluliselt lihtsam!

Erinevate Wonderboxidega saate lähemalt tutvuda siin


Head uudistamist ja järgmise korrani!

No comments:

Post a Comment